Credu chì tutti anu lettu assai introduzioni relative à u principiu di funziunamentu di e macchine di marcatura laser. Attualmente, hè generalmente ricunnisciutu chì i dui tipi sò u trattamentu termicu è u trattamentu à fretu. Fighjemuli separatamente:
U primu tipu di "trattamentu termicu": hà un raghju laser cù una densità d'energia più alta (hè un flussu d'energia cuncintratu), irradiatu nantu à a superficia di u materiale da esse trattatu, a superficia di u materiale assorbe l'energia laser, è genera un prucessu d'eccitazione termica in a zona irradiata, aumentendu cusì a temperatura di a superficia di u materiale (o di u rivestimentu), risultendu in metamorfosi, fusione, ablazione, evaporazione è altri fenomeni.
U secondu tipu di "trasfurmazione à fretu": hà una carica energetica assai alta (fotoni ultravioletti), chì ponu rompe i ligami chimichi in i materiali (in particulare i materiali organici) o i mezi circundanti, per causà danni di prucessu non termicu à i materiali. Stu tipu di trasfurmazione à fretu hà un significatu particulare in u trattamentu di marcatura laser, perchè ùn hè micca ablazione termica, ma un peeling à fretu chì ùn produce micca effetti secundarii di "danni termichi" è rompe i ligami chimichi, dunque ùn hè micca dannusu per u stratu internu è e zone vicine di a superficia trasfurmata. Pruduce riscaldamentu o deformazione termica è altri effetti.


Data di publicazione: 27 di ferraghju 2023