Marcatura è Incisione Laser di Dispositivi Medici
Marcatura è incisione laser di dispositivi medichi. Tutti l'identificatori di dispositivi (UDI) per dispositivi medichi, impianti, strumenti è strumenti devenu esse marcati permanentemente, chjaramente è precisamente. A marcatura trattata cù laser resiste à a corrosione è hè sottumessa à un prucessu di sterilizazione robustu, cumpresi prucessi di centrifugazione è autoclave chì richiedenu alte temperature per ottene una superficia sterile.
A macchina di marcatura laser à fibra MOPA di nanosecondi è laser à picosecondi pò marcà UDI, informazioni di u fabricatore, codice GS1, nome di u produttu, numeru di serie, ecc., chì hè senza dubbitu a tecnulugia più adatta. Quasi tutti i prudutti medichi ponu esse marcati à laser, cumpresi impianti, strumenti chirurgichi è prudutti dispunibili cum'è cannule, cateteri è tubi.
I materiali marcabili includenu metallu, acciaio inox, ceramica è plastica.



Saldatura laser di dispositivi medichi
Saldatura laser di dispositivi medichi. A saldatura laser hà i vantaghji di una piccula zona di riscaldamentu, un trattamentu precisu, un riscaldamentu senza cuntattu, ecc. Hè largamente aduprata in diversi campi di apparecchiature mediche.
A saldatura à laser produce uni pochi di scorie è detriti di saldatura, è ùn hè necessariu alcun additivu per u prucessu di saldatura, affinchì tuttu u travagliu di saldatura possa esse fattu in una camera bianca.
A saldatura laser hè cumunamente aduprata per l'imballaggio di dispositivi medichi implantabili attivi, protettori di cerume, cateteri à palloncino, ecc.


Data di publicazione: 15 di marzu di u 2023